Rekod peribadi 2010

Posted 3:24 PM by mrar_e1 in
Selamat datang 2010....

Blog ni aku create khas utk merekodkan perjalanan forex ku pada tahun 2010. Aku kini mempunyai 2 akaun yg aku khaskan utk tahun 2010. Kesinambungan perjalananku dgn forex yg bermula pada bulan November 2009 setelah berjumpa dgn seorang guru yg telah membuka dimensi baru tentang forex.

Apa yg aku rekodkan disini adalah untuk tujuan jurnal peribadi dan bukan untuk tujuan komersial. Rekod peribadi yg aku rasakan perlu demi untuk mendisiplinkan diriku kerana bagiku forex adalah satu perniagaan. Setiap perniagaan memerlukan perancangan. Sama ada aku berjaya atau gagal, itu perkara ke 2, yg penting aku punya perancangan. InsyaAllah akan aku cuba utk mengikuti setiap yg telah dirancangkan.


0 comment(s) to... “Rekod peribadi 2010”

0 comments:

Post a Comment